Grupa Skrzaty
  1. Tydzień I: Jak jesienią dbać o zdrowie?
    • Kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych.
    • Zapoznanie z pracą wykonywaną przez lekarza.
    • Doskonalenie dykcji i artykulacji.
    • Rozwijanie sprawności ruchowej.

  2. Tydzień II: Kto może być nauczycielem?
    • Zapoznanie z zawodem nauczyciela.
    • Rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i pamięci.
    • Rozwijanie słownictwa związanego z opisywaniem.
    • Rozwijanie umiejętności plastycznych. 

  3. Tydzień III: Co mogę robić jesienią?
    • Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat.
    • Zwrócenie uwagi na konieczność dobierania ubioru do warunków atmosferycznych.
    • Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń.
    • Rozwijanie sprawności manualnej.

  4. Tydzień IV: Jaki plan na jesień mają zwierzęta?
    • Poznawanie jesiennych zwyczajów wybranych zwierząt jesienią.
    • Rozwijanie umiejętności matematycznych.
    • Rozwijanie umiejętności improwizacji ruchowych.
    • Poznanie wyglądu i zwyczajów jeża i wiewiórki jesienią.

Wiersz do nauki:

Wiewiórka I. Salach

Wiewióreczka ruda, oczkiem sobie mruga.
Damy jej orzechy, może przyjdzie tutaj.
Ma rudy ogonek, oczka jak węgielki,
a na uszach śmieszne, czerwone pędzelki.
Ruda wiewióreczka po gałązkach mknie.
Ruda wiewióreczko mocno trzymaj się.