- Tydzień I: Jak jesienią dbać o zdrowie?
- Kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych.
- Zapoznanie z pracą wykonywaną przez lekarza.
- Doskonalenie dykcji i artykulacji.
- Rozwijanie sprawności ruchowej.
- Tydzień II: Kto może być nauczycielem?
- Zapoznanie z zawodem nauczyciela.
- Rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i pamięci.
- Rozwijanie słownictwa związanego z opisywaniem.
- Rozwijanie umiejętności plastycznych.
- Tydzień III: Co mogę robić jesienią?
- Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat.
- Zwrócenie uwagi na konieczność dobierania ubioru do warunków atmosferycznych.
- Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń.
- Rozwijanie sprawności manualnej.
- Tydzień IV: Jaki plan na jesień mają zwierzęta?
- Poznawanie jesiennych zwyczajów wybranych zwierząt jesienią.
- Rozwijanie umiejętności matematycznych.
- Rozwijanie umiejętności improwizacji ruchowych.
- Poznanie wyglądu i zwyczajów jeża i wiewiórki jesienią.
Wiersz do nauki:
Wiewiórka I. Salach
Wiewióreczka ruda, oczkiem sobie mruga.
Damy jej orzechy, może przyjdzie tutaj.
Ma rudy ogonek, oczka jak węgielki,
a na uszach śmieszne, czerwone pędzelki.
Ruda wiewióreczka po gałązkach mknie.
Ruda wiewióreczko mocno trzymaj się.