Tydzień I. Kim będę, gdy dorosnę?
- Stwarzanie okazji do poznawania różnych zawodów.
- Klasyfikowanie przedmiotów według wybranego kryterium.
- Wykonywanie ustalonych poleceń na dźwięk instrumentu.
- Rozwijanie umiejętności wydawania krótkich poleceń.
Tydzień II. Jaka jest moja ulubiona baśń?
- Budzenie zainteresowania literaturą dla dzieci.
- Kształtowanie świadomości na temat książki jako źródła wiedzy.
- Rozwijanie koordynacji ruchowej
- Rozwijanie wyobraźni twórczej i umiejętności manualnych.
Tydzień III. Gdzie mieszka sztuka?
- Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat.
- Układanie kompozycji z figur geometrycznych.
- Rozwijanie swobody ruchu. Opanowanie melodii i tekstu piosenki.
- Pobudzanie i rozwijanie aktywności twórczej.
Tydzień IV. Kiedy żyły dinozaury?
- Zdobywanie informacji na temat dinozaurów.
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się określeniami: wysoki, niski.
- Poznanie pracy paleontologa.
- Rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
Piosenka do nauki: „ Trzy małe dinozaury"
1. Trzy małe dinozaury biegają po polanie.
Każdy od mamusi zaraz coś dostanie. / 2x
Ten pierwszy lubi mięsko, ten drugi lubi listki,
a trzeci ten najmniejszy, lubi wszystko. /2x
Ref.: Biegną dinozaury, tup, tup, tup.
trawę łapy swe wytarły, szur, szur, szur.
Skaczą po kamieniach, siup, siup, siup.
Mamo daj coś do zjedzenia: chrup, chrup, chrup.
2. Trzy małe dinozaury wspinają się na skały,
a mamusia woła, by tam uważały. / 2x
Ten pierwszy lubi słońce, ten drugi lubi burze,
a trzeci lubi skakać przez kałuże. / 2x