Tydzień I „To jestem ja!”
- Zintegrowanie grupy.
- Zapoznanie z salą zajęć. Wspólne ustalanie zasad zachowania się w czasie zabaw.
- Utrwalanie wyglądu znaczków rozpoznawczych.
- Rozwijanie orientacji przestrzennej poprzez zabawy w sali dydaktycznej.
Tydzień II „Moja grupa”
- Rozwijanie sprawności fizycznej.
- Rozwijanie mowy. Wdrażanie do kolejności wypowiadania się.
- Porównywanie liczebności zbiorów.
Tydzień III „Moja droga do przedszkola”
- Zapoznanie z ogólnymi zasadami ruchu drogowego.
- Rozwijanie umiejętności słuchania i śpiewania piosenek.
- Rozwijanie spostrzegawczości poprzez zabawy dydaktyczne.
- Zachęcanie dzieci do włączania się w pomoc przy pracach porządkowo-gospodarczych w sali.
Tydzień IV „Idzie jesień?”
- Poznanie wybranych zwyczajów zwierząt przygotowujących się do zimy.
- Rozwijanie umiejętności liczenia. Eliminowanie błędów popełnianych podczas przeliczania.
- Prezentowanie swoich umiejętności i możliwości przed rówieśnikami.
- Wprowadzenie zabaw graficznych na tablicy multimedialnej.
Piosenka do nauki „Kolorowe listki”
Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały.
Kolorowe listki na wietrze szumiały.
Szu, szu, szu, szumiały wesoło.
Szu, szu, szu, wirowały w koło.
Kolorowe listki bardzo się zmęczyły.
Kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.
Hop, hop, hop, tak sobie skakały.
Hop, hop, hop, w koło wirowały.
Kolorowe listki spadły już na trawę.
Kolorowe listki skończyły zabawę.
Cicho, sza, listki zasypiają.
Cicho, sza, oczka zamykają