Tydzień I. Zwierzęta sprzed milionów lat
- Poszerzanie wiedzy o dinozaurach.
- Rozwijanie umiejętności przeliczania.
- Rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmu.
- Utrwalanie nawyku zachowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń.
Tydzień II. Pogoda marcowa
- Zapoznanie z symbolami pogodowymi.
- Segregowanie przedmiotów według rodzaju.
- Rozwijanie umiejętności interpretacji ruchowej do piosenki.
- Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.
Tydzień III. Wiosno, ach to ty!
- Utrwalanie wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę.
- Budowanie pozytywnych relacji grupowych.
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych.
- Rozwijanie umiejętności plastycznych.
Tydzień IV. Mamy różne charaktery
- Rozwijanie umiejętności rozróżniania emocji.
- Poszerzanie wiedzy o emocjach.
- Wprowadzenie określeń długi, krótki.
- Rozwijanie umiejętności odróżniania pozytywnych zachowań od negatywnych.
Piosenka do nauki: „Maszeruje wiosna”
1.Tam daleko, gdzie wysoka sosna,
maszeruje drogą mała wiosna.
Ma spódniczkę mini, sznurowane butki
i jeden warkoczyk krótki.
Ref. Maszeruje wiosna,
a ptaki wokoło lecą
i świergoczą głośno i wesoło.
Maszeruje wiosna, w ręku trzyma kwiat,
gdy go w górę wznosi zielenieje świat.
2.Nosi wiosna dżinsową kurteczkę,
na ramieniu małą torebeczkę.
Pewnie żuje gumę i robi balony
a z nich każdy jest zielony.
Ref. Maszeruje wiosna…