Grupa Pszczółki

Tydzień I. Zwierzęta sprzed milionów lat

  • Poszerzanie wiedzy o dinozaurach.
  • Rozwijanie umiejętności przeliczania.
  • Rozwijanie umiejętności kontynuowania rytmu. 
  • Utrwalanie nawyku zachowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń.

Tydzień II. Pogoda marcowa

  • Zapoznanie z symbolami pogodowymi.
  • Segregowanie przedmiotów według rodzaju.
  • Rozwijanie umiejętności interpretacji ruchowej do piosenki.
  • Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych.

Tydzień III. Wiosno, ach to ty!

  • Utrwalanie wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę.
  • Budowanie pozytywnych relacji grupowych.
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych.
  • Rozwijanie umiejętności plastycznych.

Tydzień IV. Mamy różne charaktery

  • Rozwijanie umiejętności rozróżniania emocji.
  • Poszerzanie wiedzy o emocjach.
  • Wprowadzenie określeń długi, krótki.
  • Rozwijanie umiejętności odróżniania pozytywnych zachowań od negatywnych.

Piosenka do nauki: „Maszeruje wiosna”

1.Tam daleko, gdzie wysoka sosna,
   maszeruje drogą mała wiosna.
   Ma spódniczkę mini, sznurowane butki
   i jeden warkoczyk krótki.

 Ref. Maszeruje wiosna,
        a ptaki wokoło lecą
        i świergoczą głośno i wesoło.
        Maszeruje wiosna, w ręku trzyma kwiat,
        gdy go w górę wznosi zielenieje świat.

 2.Nosi wiosna dżinsową kurteczkę,
    na ramieniu małą torebeczkę.
    Pewnie żuje gumę i robi balony
    a z nich każdy jest zielony.

 Ref. Maszeruje wiosna…