Grupa Żabki
  1. Kim będę, gdy dorosnę tydzień
  • Rozwijanie mowy, zapoznanie z wybranymi zawodami.
  • Rozwijanie słuchu fonematycznego, rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter.   
  • Wprowadzenie do zapisu działań matematycznych ze znakiem +, rozwijanie umiejętności dodawania w zakresie 9.
     
  1. Czy Kot w butach był na weselu Kopciuszka?
  • Wzbogacenie wiedzy o wybranych zawodach.
  • Dostrzeganie zachodzących zmian technologicznych.
  • Zapoznanie z postacią wynalazcy, zapoznanie z wybranymi wynalazkami
     
  1. Gdzie puka sztuka?
  • Rozwijanie słuchu fonematycznego, rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter.
  • Zapoznanie z różnymi rodzajami muzeów. Zapoznanie z zasadami kulturalnego zachowania się w filharmonii.
  • Rozwijanie ekspresji artystycznej. Rozwijanie mowy, wzbogacanie słownictwa. 
     
  1. Co łączy kurę i dinozaura?
  • Usystematyzowanie dziecięcej wiedzy o dinozaurach, poznanie różnic i podobieństw    występujących między dinozaurami a innymi zwierzętami.
  • Zapoznanie z charakterystycznymi cechami dinozaurów mięsożernych. Zapoznanie z wybranymi zwierzętami prehistorycznymi. Zapoznanie z pracą paleontologa. 

Wiersz do nauki: „Wynalazki”

Kto wynalazł żagiel, koło,
Papier, zegar i maszynę?
Wynalazców mądre grono
coś nowego wciąż wyczynia.
Tyle możliwości mamy
Dzięki mądrym wynalazkom:
i jeździmy, i latamy,
mamy radio i żelazko.
Może wy coś wymyślicie,
czego dzieci oczekują?