Grupa Biedronki

I. Wielkanoc
 

  • poznawanie zwyczajów wielkanocnych
  • liczenie w zakresie 10
  • tworzenie akompaniamentu do piosenek

II. Wiosenne powroty

  • poznawanie nazw ptaków
  • dzielenie wyrazów na sylaby i głoski
  • rozwijanie umiejętności płynnego poruszania się w przestrzeni

III. Wiosna na wsi

  • poznawanie zwierząt z wiejskiego podwórka
  • rozwijanie umiejętności mierzenia (stopami, krokami itp.)
  • rozwijanie sprawności fizycznej

IV. Dbamy o przyrodę

  • rozwijanie mowy, wypowiadanie się zdaniami rozwiniętymi
  • kształtowanie postaw proekologicznych
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania

Nauka piosenki „Na podwórku"

I. Na podwórku na wsi jest mieszkańców tyle,
Że aż gospodyni trudno zliczyć ile.

Ref: Kury, gęsi i perliczki, i indyki, i indyczki.
Jest tu kwoka z kurczętami, mama kaczka z kaczętami.
Piękny kogut Kukuryk i kot Mruczek i pies Bryś.
Więc od rana słychać wszędzie: kukuryku, kwa, kwa, gę, gę,
hau, hau, miau, miau, gul, gul, gul – podwórkowy chór.

II. Koń Kasztanek w stajni, a w oborze krowa,
Tam w zagrodzie owce i brodata koza.

III. A tu są króliki: i duże i małe,
Łaciate i szare, i czarne i białe.