Czy można cofnąć czas? - tydzień 1
- Rozwijanie słuchu fonematycznego, rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter.
- Zapoznanie ze sposobami pomiaru czasu, odczytywanie godzin na zegarze.
- Zapoznanie z naprzemiennym rytmem dnia i nocy.
- Zapoznanie z nazwami miesięcy i ich kolejnością.
Kto jest kucharzem leśnych zwierząt? - tydzień 2
- Rozwijanie umiejętności improwizacji ruchowych.
- Rozwijanie wiedzy ogólnej o zwierzętach leśnych, rozwijanie umiejętności współpracy w grupie.
- Zapoznanie z pracą leśniczego.
- Tworzenie kompozycji z figur geometrycznych.
- Rozwijanie słownictwa – biernego i czynnego, rozwijanie umiejętności budowania wypowiedzi i zdań.
Kto to taki: mama mamy, tata taty? - tydzień 3
- Rozwijanie umiejętności liczenia. Poznawanie zapisu cyfrowego liczby 9,
- Doskonalenie umiejętności łączenia śpiewu z elementami ruchu.
- Przygotowanie upominków dla babci i dziadka.
- Doskonalenie umiejętności występowania przed publicznością. Wzmacnianie więzi emocjonalnej z babcią i dziadkiem.
Dlaczego pewien czwartek jest tłusty? - tydzień 4
- Rozwijanie myślenia przestrzennego, rozwijanie umiejętności konstrukcyjnych.
- Rozwijanie myślenia matematycznego.
- Zapoznanie z grami i zabawami karnawałowymi.
Piosenka: „Kraina babci i dziadka”
1. Mama w pracy, tata w pracy mało widzą nas.
Ale za to babcia z dziadkiem zawsze mają czas.
Mama w biegu, tata w biegu, śpieszą się co dnia.
Ale za to babcia z dziadkiem maja niezły plan!
Drzwi krainy czarodziejskiej otwierają nam!
Ref. A tam lody kolorowe i zabawki odlotowe,
aruzela i spacer z psem
Wszystko wyczarował dziadek z babcią ja to wiem!
A tam kotki jak kłębuszki, a tam bitwa na poduszki. Potem pizza, a może dżem?
Wszystko wyczarował dziadek z babcią, ja to wiem!
2. Mama stara się jak może, by być bliżej nas,
Ale ciągle goni, goni ją ten wstrętny czas!
Tata stara się jak może, aby z nami być,
Ale trudno jest na co dzień tak spokojnie żyć.
Babcia z dziadkiem zapraszają, by się u nich skryć!